Ofte stillede spørgsmål

Hvornår får jeg mine bestilte varer?
Når en bestilling er gennemført, bestræber vi os på at afsende varen samme dag ( og som det fremgår af vores anmeldelser på Trustpilot, er vi ikke blevet forsinkede endnu ). Jo tidligere ordren er afgivet, desto større er chancen for, at ordren når at blive afsendt samme dag. Som udgangspunkt vil du have dine varer 1-3 dage efter bestillingen.

Hvordan bestiller jeg en vare?
Du bestiller dine varer ved at tilføje produktet til indkøbskurven. Dette gøres, når du er inde på produktet. Efter at du har tilføjet produktet til indkøbskurven, vil du have mulighed for at shoppe videre eller at "Gå til kassen". Vælger du at ”Gå til kassen”, skal du udfylde de nødvendige oplysninger, som er beskrevet. Du vælger selv, om du vil registrere dig som bruger eller kun købe denne ene gang. Har du spørgsmål, så kontakt os på livechatten eller pr. mail.

Hvordan leverer I mine varer?
Vi har høj fokus på kvalitet, og vi ønsker derfor, at vores kunder modtager deres produkter i god stand. Alle caps/kasketter afsendes i kasser, så de ikke tager skade. Huer vil blive afsendt i bobbel-plast-breve.

Jeg har bestilt varer men har intet modtaget?
Hvis du har bestilt varer og stadig ikke modtaget dem efter 3 hverdage, så kan du prøve at ringe ned til dit lokale posthus for at høre, om pakken ligger der. Det hænder, at Post Danmark ved et uheld kommer til at aflevere afhentnings-sedlen i en forkert postkasse. Kan posthuset ikke hjælpe dig, kontakt os da på mailen, så løser vi problemet for dig.

Jeg har bestilt men har ingen ordrebekræftelse fået pr. mail?
Ligger ordrebekræftelsen ikke i din indbakke, kan det være, at den er havnet i kategorien "SPAM". Det hænder desværre, at visse mail-programmer opfatter mails ( udsendt af firmaer ) som spam, da vi sender rigtig mange ensformige mails ud.

Hvilke lande leverer vi til?
På nuværende tidspunkt leverer vi kun i Danmark.

Er det sikkert at gennemføre en betaling?
Når du handler hos Caps4you.dk, sikrer du dig, at dine kortoplysninger behandles fortroligt igennem PBS. Alt data sendes via en krypteret forbindelse ( SSL ) til PBS. Vi har altså derfor ikke adgang til dine kortoplysninger.

Kan jeg få sendt ordren som gave til en anden adresse?
Ja! Når du afgiver bestillingen, kan du vælge at udfylde en anden leveringsadresse. Ønskes en faktura sendt med pakken, skrives dette bare som en kommentar i ’kommentar-feltet’ til ordren.
Faktura og lign. fremsendes, hvis du gør som normalt, til din mail. På denne måde er du med til at skåne naturen for unødig papirspild.

Hvilke kort kan jeg betale med?
Vi modtager: Dankort, e-Dankort, Visa, Visa Debit/Electron, Mastercard, JCB, American Express og bankoverførsler.

Hvordan deltager jeg i jeres konkurrencer?
Vi afholder løbende konkurrencer via Facebook, som du selvfølgelig finder du på vores Facebook-side. Udover konkurrencen kan du tilmelde dig vores nyhedsbrev og være fuldt opdateret.

Hvilket materiale er der brugt til varerne?
På de fleste produkter vil du kunne se, hvilke(t) materiale(r), der er brugt til at lave produktet. Alle vores produkter er af høj kvalitet og kommer fra Danske leverandører. (Dog med undtagelse af ”New Era” som kommer fra svenske leverandører)

Fik du ikke svar på alle dine spørgsmål, kan du få svar ved at kontakte os via livechatten eller pr. mail ( info@©aps4you.dk ). Du skulle meget gerne have svar samme dag.